Revizia de 1 an/15.000 km Golf6 ( 1.4 16v 80cp in cazul meu)

Manuale reparatii, intretinere, utilizare, optiuni, DIY, imbunatatiri, tuning home made ... etc

Revizia de 1 an/15.000 km Golf6 ( 1.4 16v 80cp in cazul meu)

Postby dangrig » 19 May 2011 20:34

Am revenit cu creierii un pic mai fresh ... asa ca m-am apucat de scris ceva mai detaliat ...

Costuri :
- Ulei Castrol Edge 5w40 - bidon de 4 litri - 185.05 lei (au intrat 3.2 litri)
- Filtru ulei Mann - 21.04 lei
- Filtru polen (carbon) Mann - 42.91 lei
- Filtru aer motor Knecht - 47.86 lei

Total 297.22 lei .




Filtru polen :

Asa cum a scris Picinell : viewtopic.php?f=47&t=293

Doar ca mai adaug o chestie .

Nu stiu cum a facut el , dar la remontare , pasla aia nu a vrut sa intre de niciun fel sub plasticul de sub torpedou. (fix sub usa de la torpedou)
Acel plastic are acolo 3 suruburi care , cel putin la mine, au trebuit sa fie slabite astfel incat pasla sa intre la locul ei. ( Vedeti sagetile cu rosu )

Acele suruburi erau cu cap stelat sau cum se numeste ... si nu mi se potrivea nimic din ce aveam (aveam doar marimi mari) ... solutia a fost sa iau un inbus de 3 si sa il pilesc pana cand se potriveste ... si s-a potrivit la 2.5

Image



Ceea ce scriu mai jos este valabil la motorul de motocoasa 1.4 16v 80 cai (nu stiu cum o fi situatia la restul)

Filtru aer motor :


- treaba de 2-3 minute

- carcasa filtrului are 5 suruburi in + in partea din fata (vedeti sagetile cu rosu)
- partea din spate(vedeti sagetile cu verde)

- trebuie scos si furtunasul pe care l-am indicat in poza (sageata cu albastru)

Image

Image




Schimb ulei si filtru de ulei :

- Intai se demonteaza scutul (la mine este cel de plastic) - acesta este prins in 8 suruburi tot cu cap stelat ... le-am desfacut usor cu inbusul cu care am desfacut si suruburile de la plasticul de sub torpedou .

- Apoi se desface busonul de la baia de ulei : cheie normala de 18 (in sfarsit un surub normal la masina asta :lol: )

- Filtrul de ulei : este foarte foarte inghesuit ; se desface cu tubulara de 32 prinsa in cuplajul cardanic de la cheia cu clicket
Prima data se pune tubulara (+ cuplajul cardanic fixat) pe filtrul de ulei , apoi se fixeaza si cheia cu clicket pe dupa o teava (cred ca de la AC) si niste furtune.
Filtrul se desface destul de usor. (aveti grija la uleiul din filtru , ca eu era sa mi-l pun in cap :mrgreen: )

Dupa ce s-a scurs tot uleiul , montati busonul la locul lui.

Ungeti cu putin ulei garnitura filtrului si il montati (cu mana cat se poate , apoi strageti bine cu cheia)

Turnati uleiul si verificati cu joja ... luati in calcul ca in filtru intra cam vreo 200 ml.

La mine au intrat in total cam 3.2 litri de ulei pana s-a facut nivelul.

Poze :
(ultima poza este cu suruburile de la scut)

Image

Image

Image

Image



PS 1 : Cand am facut revizia am uitat sa fac poze ... asa ca am tras azi niste poze si v-am facut niste indicatii in photoshop

PS 2 : Scuzati posibila imprecizie a explicatiilor , dar nu prea le am eu cu povestitul (sper sa se inteleaga ceva)

PS 3 : Mai stiti suruburile cu cap stelat pe care nu aveam eu cu ce sa le desfac ? :roll: Ei bine m-am enervat si le-am prins in menghina si le-am tras un sant pe mijloc cu lama de bomfaier , asa ca data aviatoare le voi desface simplu si usor cu surubelnita normala. :lol:
Attachments
P1240251.jpg
P1240250.jpg
P1240253.jpg
P1240255.jpg
P1240258.jpg
P1240259.jpg
P1240264.jpg
P1240265.jpg
P1240270.jpg
P1240271.jpg
P1240273.jpg
Dacia 1310L - 1999 - Argintie
User avatar
dangrig
Membru nivel 1
 
Posts: 14
Joined: 06 Nov 2010 18:03
Location: Bucuresti

Re: Revizia de 1 an/15.000 km Golf6 ( 1.4 16v 80cp in cazul

Postby samurai5561 » 18 Jun 2011 08:19

DIN CE AN ESTE MASINA TA?
User avatar
samurai5561
Membru Golf Club
 
Posts: 117
Joined: 09 May 2010 23:29

Re: Revizia de 1 an/15.000 km Golf6 ( 1.4 16v 80cp in cazul

Postby dangrig » 18 Jun 2011 19:39

samurai5561 wrote:DIN CE AN ESTE MASINA TA?



Salut.

Scrie la semnatura : VW Golf mk6 1.4 80cp Blue-Graphit 2010 :)

Bafta .
Dacia 1310L - 1999 - Argintie
User avatar
dangrig
Membru nivel 1
 
Posts: 14
Joined: 06 Nov 2010 18:03
Location: Bucuresti

Re: Revizia de 1 an/15.000 km Golf6 ( 1.4 16v 80cp in cazul

Postby samurai5561 » 19 Jun 2011 08:51

Imi cer scuze nu am fost atent...Inseamna ca este mare diferenta intre modele sau ma insel eu..si a mea este tot din 2010 1.4 122 TSI turbo...
User avatar
samurai5561
Membru Golf Club
 
Posts: 117
Joined: 09 May 2010 23:29

Re: Revizia de 1 an/15.000 km Golf6 ( 1.4 16v 80cp in cazul

Postby dangrig » 19 Jun 2011 13:04

samurai5561 wrote:Imi cer scuze nu am fost atent...Inseamna ca este mare diferenta intre modele sau ma insel eu..si a mea este tot din 2010 1.4 122 TSI turbo...


Intre modele ... pai este acelasi model , Golf 6

Doar intre motoare. Ca eu am motor de moto-coasa :lol: , adica 1.4 16v aspirat de 80 cai frumoshi .

Tu ai motor 1.4 turbat . :twisted: Al tau arata ca in pozele de mai jos .

Cu toate ca avem aceeasi cilindree , probabil motorul la baza este identic , montarea turbinei & agregate au dus la modificari majore .


Oricum, personal sunt multumit de jucarie. Sunt mandru de cutia mea de plastic. :mrgreen:

.
Attachments
TSI.jpg
TSI2.jpg
Dacia 1310L - 1999 - Argintie
User avatar
dangrig
Membru nivel 1
 
Posts: 14
Joined: 06 Nov 2010 18:03
Location: Bucuresti


Return to Imbunatatiri / Tutoriale / Manuale

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest

Director web | reactii acide | tubely.ro | pitzi & coca | Cocalari si Pitzipoance Sexy