by Flaviu-Daniel » 13 Nov 2012 09:00
Salut! aceeasi operatiune am facut-o si eu...nu aveam caldura in masina mai deloc si turul si returul erau fierbinti,asa ca dupa ce m-am documentat un pic pe net m-am apucat si am desfacut bordul si am ajuns la acele clapete ( 2 la numar una care comuta de pe cald pe rece si invers si una care directioneaza aerul in diverse locuri din masina) ambele erau dupa cum se vede in poze,fara niciun pic de burete pe ele==>aerul era tot timpul un fel de amestecatura nici cald nici rece,mai mult rece...asa ca am lipit pe ele un fel de musama pe ambele parti,iar acuma pot spune ca de cand am facut operatia nu pot sa circul cu caldura la maxim numa pe jumate...la tine nu stiu ce sa zic...daca ai captusit bine AMBELE clapete,furtunele is calde tot ar trebui sa iti bage ceva caldura sau nu stiu ce asteptari ai tu...nu iti ramane decat sa schimbi si caloriferul sau sa il verifici daca se incalzeste in totalitate...altceva nu are ce sa fie...bafta!
edit: Sa ai grija ca toate cablurile care actioneaza clapetele sa iti functioneze!!!
- Attachments
-

-
