TURBO VNT LA GOLF 1

Cum sa ...

Moderator: Fr33_mk2

Re: TURBO VNT LA GOLF 1

Postby flekken » 05 Nov 2012 11:09

La punerea la punct a pompei de injectie (din perspectiva aprinderii) banuiesc ca te referi la reglajul avansului?
- da exact si trebuie sa fie neaparat reglat cu un ceas comparator dupa parametrii din fabrica (daca nu e reglat cum trebuie nu o sa porneasca bine sau o sa scoate fum sau o sa fie galagios ...)

Si inca ceva daca se regleaza injectoarele sa deschida la 165 bar, pompa furnizeaza presiunea suficienta pentru mers ok si pornire?
- da, desigur pompele bune cand dai la demaror trebuie sa faca 500-650 de bari!

Si o ultima intrebare: ca si zgomot adica injectoare, pompa cum este? este diferit fata de inaintea reglajelor?
-nu prea se observa daca reglajul avansului e ok! daca cunosti motorul tau foarte bine atuci probabil da, dar nu cred ca o sa fie mare diferenta, cel putin eu nici nu am observat diferenta nici in zgomot dar nici in putere! cresterea puterii vine din debit si aer in plus, adica eu merg de 4 ani cu 1.1bar si debit marit si nu am avut probleme. Motorul meu are numai 30 000 de km asa rezita dar daca ar fi un motor cu km mai multi atunci peste 0.8 bari nu-as merge.
User avatar
flekken
Membru nivel 1
 
Posts: 22
Joined: 14 Aug 2010 17:11

Re: TURBO VNT LA GOLF 1

Postby binisor » 06 Nov 2012 08:43

Ok m-am lamurit.

Mersi pentru raspunsuri!

Multa bafta in continuare si sa ne auzim cu bine!
User avatar
binisor
Membru Incepator
 
Posts: 3
Joined: 21 Aug 2012 08:37
Location: bucuresti

Previous

Return to Imbunatatiri & Tutoriale

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest

Director web | reactii acide | tubely.ro | pitzi & coca | Cocalari si Pitzipoance Sexy